Sei ritratti unici, ricchi di personalità e allegria, caratterizzati dall’esclusiva combinazione tra sensualità, color-block e ironia che ispira la collezione WHO*S WHO, interpretata dalla modella brasiliana Aline Weber.
WHO*S WHO chooses Milan Fashion Week to launch it new official website whoswhoweb.com, completely revamped and inspired by the new brand image, alongside the new Advertising Campaign for Spring/Summer 2012 entrusted to Giampaolo Sgura.
Six unique poses, full of personality and happiness, characterised by the exclusive combination of sensuality, colour-blocks and irony, is what inspires the WHO*S WHO collection. The brasilian model Aline Weber models.
Silhouette aderenti, tonalità vibranti e stampe iconiche sono esaltate dal sorriso fresco e giocoso della modella brasiliana, riflettendo il carattere libero, la femminilità disinvolta e la voglia di divertimento delle protagoniste WHO*S WHO. La campagna include inoltre una doppia pagina interamente dedicata al progetto Sculpture Denim, collezione di “fashion pants” realizzati in un’innovativa texture bi-stretch effetto denim, che scolpisce le linee del corpo distinguendosi attraverso un’ampia palette cromatica, dalle tonalità classiche del jeans ai colori più vivaci come il verde peridoto, l’arancio spezia e l’Indian pink.
Tight fitting silhouettes, vibrant colours and iconic prints are exalted by the fresh, playful smile of the Brasilian model. They reflect the free spirit, the uninhibited femininity and the desire for fun for all WHO*S WHO protagonists. The campaign also includes a double centre-fold entirely dedicated to the Sculpture Denim project; a collection of "fashion pants" created in the innovative bi-stretch denim effect fabric, which shapes the bodyform distinguishing itself through it's vast palette of chromatic colours, from the classic denim tonality to more vivacious colours like green, spicy orange and indian pink.
www.whoswhoweb.com
Nessun commento:
Posta un commento